Friday 4 June 2010

For Sale! Genuine 1980's Wooden (Plywood) Sign

For Sale! Buat kali pertamanya saya membuka kedai di blog ini. Sign kayu plywood yang dilukis tangan ini pernah digunakan pada sekitar 1980an di negara kita (Sila rujuk gambar di bawah sekali). Pada masa itu mungkin plywood digunakan sebagai alternatif untuk penjimatan kos. Untuk pengetahuan anda, sign ini bukannya replika atau dilukis semula oleh diri saya sendiri atau sesiapapun baru-baru ini :) Bagi saya kalau kita sendiri tidak menghormati apa yang kita minati, apatah lagi orang lain.

Sign plywood seperti ini terhad dalam simpanan saya dan bagi yang ingin memiliki secebis barangan sejarah seperti ini sila hubungi saya di +6 016 9566339 atau email ke frightrice@gmail.com. Terima kasih.
 
Royal Crown Cola # Harga: RM200 # SOLD! Thank you :) (Negotiable) Ukuran lebih kurang 30 inci.

Minumlah Kickapoo Joy Juice # Harga: RM200 # SOLD! Thank you :) (Negotiable) Ukuran lebih kurang 35 x 25 inci

Sign plywood seperti ini pernah digunakan untuk MISS CHEONGSAM & YMM GALA NIGHT pada tahun 1985. Juara bagi Miss Cheongsam ini akan memenangi tiket penerbangan ke Taiwan oleh Klang 1st Travel Agency (M) Prvt Ltd.

No comments: