Saturday, 8 January 2011

The legendary 'Supermokh' Selangor jersey

Tahniah kepada pasukan Malaysia kerana menjuarai piala AFF Suzuki tempoh hari. Diharap pasukan Harimau Malaya dapat mengekalkan prestasi dan mampu bekerja keras lagi bagi mencapai kejayaan yang lebih cemerlang, ini hanyalah langkah permulaan.

Mungkin anda ada menyimpan jersey Fernando Torres, Lionel Messi, Kaka dan sebagainya tetapi jersey berjenama Diadora saiz M ini mempunyai aura tersendiri. Jersey kepunyaan lagenda bolasepak tanahair Allahyarham Dato' Mokhtar Dahari (1953 - 1991) ini telah dihadiahkan oleh beliau sendiri kepada pakcik saya.

Diadora 'Mokhtar Dahari'

Persatuan Bola Sepak Selangor, ditubuhkan 1936

Diadora Italia saiz M

Sahabat saya 'Reza Swiss Made' dengan jersey nombor 10 ini. Hati-hati sikit tarik tu bro!

11 comments:

Fitri Osman said...

fuuuh ! susah dapat tu....

frightrice said...

Fitri, kalau ada pun orang takkan jual :)

Anonymous said...

rupa mamat tu macam hrithik roshan lee..huhuhu....

MgtBobber said...

Perghh!! Kedai Vintage 'BUNTIL' tengok ni terangkat ni!!

Spallan said...

hanya tiga perkataan bro: jeles...jeles...jeles... ;)

blurguyz79 said...

bro FR...jersi tu kalau kotor biar aku tolong basuh,hehehe

frightrice said...

Anonymous, saya kena tengok siapa tu Hrithik Roshan kat google tadi, no komen :) Enjoys...

frightrice said...

MgtBobber, hehe, jersey Malaysia laaaku betul baru2 ni bro :)

Spallan, jeles tu bagus bro, keeps the thrill going :)

Blurguyz79, heheheee :) See you in Singapore bro, insyaAllah.

buatbest said...

brg lama nie..huu..teringat kt lagend..

buatbest said...

kenangan nie..huu..teringat kt lagend..

frightrice said...

Supermokh terbaik!