Sunday 8 August 2010

So, now you're a badminton player?

Tahniah kepada En Mat, bagi saya beliau telah berjaya menganjurkan 'Buy, Sell & Trade' fair ini secara 'professional', saya cukup berpuas hati. Saya juga nampak kerjasama yang amat positif ditunjukkan oleh semua 'collector'.

Semasa termengah-mengah menolak 'trolley', ada juga rakan-rakan menceritakan perihal saya di'smash' bulu tangkis, tak apalah, baru bulu tangkis :) Tapi sayang kalau 'smash' masuk tak apa, ini keluar! "Out!!!" kata 'umpire'. Bersoraklah para penonton di stadium, maklumlah saya ni bukan pandai sangat main badminton. Kalah pun tak apalah.

Teringat saya dengan lagu 'Hijau' dari Zainal Abidin. Kalau tak salah begini bunyinya, "Apalah gunanya kematangan fikiran, bila di jiwa kita masih lagi muda dan mentah, ku lihat hijau...".

5 comments:

~zulkis~ said...

Salam,

Alamak ruginya aku tak mai. Nak buat camne aku still MC lagi kaki sakit. Takpe la next time aku mai. Banyak ke barang dapat?

frightrice said...

Salam ~zulkis~,

Aiseyman, harap kaki hang cepat sembuh. Aku pun sakit lutut semalam sebab bediri memanjang :) Pergh! Semalam macam-macam ada bro...

MgtBobber said...

Kena smash jugak kau bro?? hahahahaa!! apa-apa pun tahniah kerana kejayaan Trade Fair semalam!

frightrice said...

HOH! Semash power! Bunyi pun kuat! Tapi OUT!!! :) Buat penat jer 'jumping smash' tu bro, hehehe.

Nak masuk bulan Ramadhan ni aku rasa nak gantung racket, main badminton ni cepat haus. Aku dengar Abang ni ajak Taekwondo pulak, HOH! Buleh tahan... larat ke Bang?

frightrice said...

Mgt, congratz to u too bro, thank you sudi 'trade' dengan aku.