Wednesday 1 December 2010

Bermain puput

Amboi, angin sepoi-sepoi bahasa pun ada. Mengikut Dewan Bahasa dan Pustaka ianya berupa angin yang bertiup perlahan-lahan, lemah lembut, dan silir-semilir :)

# "Bro, takkan nak jual barang pun nak sindir? Kalau inilah yang diperlukan untuk jual hang punya barang terpulanglah, aku tak ambik ati pun :) Aku nak sindir balik nanti hang buat bisnes 'full time', malaslah. Apa-apa pun cantik codd tu, ada 'discount' ke? 'Booking' bole?"

8 comments:

Fitri Osman said...

bro.. kentut yang sepoi-sepoi pun ada..hehehehe...

frightrice said...

Adaaa... habitat kentut yang kuat dan berbau macam harem biasanya diikuti dan disertai oleh kentut sepoi-sepoi bahasa seperti ini :)

Anonymous said...

Bro..kamu jangan besar kepala tunjuk pandai sangatlah.

frightrice said...

"Bro..kamu jangan besar kepala tunjuk pandai sangatlah."

Hi Anonymous, saya 'copy comment' lawak anda di atas takut kamu 'delete' :) 'TQ' la "mengomen" & masuk blog saya walaupun anonymous, hai janganlah segan bro. Tak perlulah rasa rendah diri sampai malu-malu nak letak nama. Saya pun makan "nasik" macam kamu juga, rasanya saya boleh teka siapa kamu ni? Hehehe.

Apa-apa pun janganlah kamu rasa tertekan dengan blog saya ni, saya tak tunjuk pandai, cuma kamu yang memandai. Kamu berhak komen apa pun, lebih lagilah kalau pakai 'anonymous', hai, lagilah orang tau siapa kamu sebenarnya :)

# Soalan cepu emas, siapa yang suka pakai perkataan 'kamu'? Apa agaknya yang tak puas "ati" lagi ni... hohoho! Merry Christmas!

blurguyz79 said...

bro FR,aku memang pelik betul dengan si "kamu" tu...ntah apa dia nak sebenarnya?

Iaryylr said...

Bro!, kadang-kadang kentut beberapa saat baru berbau, tapi tengok kat youtube kalau cucuh api masa kentut boleh keluar api macam naga...,

frightrice said...

blurguyz79, ni kira dah macam Ripley's Believe It or Not! Ganjil tapi benar, bila dilepas boleh hidup :)

frightrice said...

iaryylr, hehehe... laRiii... :)

Mengikut DBP lagi, 'mengentutkan' bermaksud mengeluarkan kentut (dgn sengaja). :)